Press kit

Contactgegevens

Mark Thiecke  of  Marloes de Jong

06-42155160  of  06-42685558

contact@band2party.nl

Priklijst

KanaalInstrumentFunctieMuzikant
1ZangmicrofoonLead zangSanne
2ZangmicrofoonLead zangPatrick
3ZangmicrofoonBacking vocalsMark
4ZangmicrofoonBacking vocalsChristel
5ZangmicrofoonBacking vocalsMarloes
6Lead gitaarGitaar pedaalMark
7Toetsen 1KeyboardTon
8Toetsen 2KeyboardTon
9BasgitaarBas pedaalRob
10TrompetMicrofoonMaurice
11TromboneMicrofoonRoy
12SaxofoonMicrofoonAnouk
13Drum – overhead linksMicrfoonMark
14Drum – overhead rechtsMicrofoonMark
15Drum – BaseMicrofoonMark
16Drum – SnareMicrofoonMark
17DrumMicrofoonMark
18DrumMicrofoonMark
19DrumMicrofoonMark
20Spraak (alleen over in-ear)MicrofoonMark

Podium
Het podium dient minimaal 6 meter breed en 3 meter diep te zijn. Voor een optimaal
optreden is een groter podium zeer gewenst (8 meter of breder en 4 meter of dieper)
Het podium dient bij aankomst leeg te zijn.
Het podium dient stevig te zijn zonder los zittende planken. Er moet op het podium
gesprongen kunnen worden.
Het is wenselijk dat het drumstel op een drumriser kan staan (afmeting 2 x 2 meter).
Achter de drummer plaatsen we een backdrop met het logo van de band.

Stroom
Op het podium dienen twee afzonderlijke 230 volt aansluiting aanwezig te zijn (of
krachtstroom van 16 of 32 ampère). De stroomaansluitingen dienen geaard te zijn en
er mag verder niets anders op aangesloten zijn.

Geluid
Band2Party heeft een eigen (ervaren) geluidstechnicus. We nemen een eigen
mengtafel mee die eventueel kan worden doorgelust naar een aanwezige mengtafel of
rechtstreeks naar het eventuele aanwezige zaalgeluid.
We kunnen gebruik maken van het aanwezige zaalgeluid. Deze dient wel voor een
band van onze grootte en het type muziek dat we spelen geschikt te zijn. We kunnen
ook zelf voor het zaalgeluid zorgen.
We hebben eigen microfoons voor zowel de zang als voor het versterken van de drums.
Alle muzikanten maken gebruik van in-ear monitors.

Podium veiligheid
Vanaf het moment van opbouwen tot en met het afbouwen mogen er geen andere
personen dan de bandleden van B2P op het podium aanwezig zijn.

Effecten
Band2Party zorgt voor eenvoudig licht op het podium, twee rookmachines en twee
shooters.
Een uitgebreidere lichtshow en/of uitgebreidere effecten zijn tegen bijbetaling altijd
mogelijk.

Parkeerplaatsen
Er dient voor 5 personenauto’s een parkeerplaats beschikbaar te zijn. In verband met
het laden en lossen dienen deze parkeerplaatsen dicht bij de locatie te zijn.
Als er uitsluitend betaald geparkeerd kan worden dan zijn de kosten voor de
opdrachtgever.

Opbouwen en afbouwen
Het opbouwen dient minimaal 2 uur voordat de zaal opengaat plaats te kunnen vinden
(T.b.v. de geluidsman het liefst 3 uur van tevoren).
Het afbouwen dient circa 30 minuten na het optreden plaats te kunnen vinden.
Soundcheck
De soundcheck dient uiterlijk één uur voordat de zaal opengaat plaats te kunnen
vinden.

Hospitality

  • Voor en na een optreden moeten we ons kunnen omkleden. Hiervoor dienen we de
    beschikking te hebben over een ruimte voor minimaal 11 personen die bij voorkeur
    afgesloten kan worden.
  • Indien de muzikanten en crewleden al vóór 17.00 uur aanwezig dienen te zijn om
    op te bouwen, dan dient er voor alle muzikanten en crewleden door de
    opdrachtgever voor een eenvoudige warme maaltijd gezorgd te worden.
  • Bij aankomst dient er door de opdrachtgever voor koffie, thee en water voor de
    band en crewleden gezorgd te worden.
  • De muzikanten en crewleden hebben vrij drinken of ontvangen een redelijk aantal
    consumpties, te weten ten minste 1 consumpties per persoon per uur aanwezig
    (opbouwen, soundcheck en afbouwen meegerekend).

  • Afwijkingen
    Indien niet aan alle voorwaarden uit deze rider voldaan kan worden dan kunnen we in
    onderling overleg bepalen wat voor B2P wel haalbaar is.
    Alle afwijkingen van deze rider worden in de overeenkomst opgenomen. Afwijkingen
    van deze rider die niet in de overeenkomst zijn opgenomen dienen te worden
    nagekomen.